Well hello.

Några få tappra besökare än som hittar sej hit ser jag, till den bortglömda bloggen...



Helt ärligt har det inte funnis tid eller lust till att blogga, då skolan och resten av det lilla liv man försöker hinna med tagit allt för mycket plats!

Det är mycket som händer nu, skolan ska bli klar (för det här året), en tenta kvar, och en inlämning, sen är jag ledig en månad innan jobbet startar, ska bli helt underbart att få bara vara och mysa med världens finaste unge! :)
Lägenhetsfronten ser jävligt mörk ut än, har varit in på Lulebo och lämnat in en sån där ansökan om förtur, så då hoppas vi på lite mer resultat! :) Det tråkigt är bara att jag för ÖVERALLT men inte i stan, vilket är det jag helst av allt vill ha så man har mamsen nära om man behöver akut barnpassning och sånt.
Så nån som vet av ett underbart boende, med rekordelig hyra och plats för barn, hund och mej så hojta högt!


Ute och går "Jävl" (själv) med Benz.



Han Benz flyttar också hem igen, igår var han här och övernattade och till helgen ska han med till Pite, och sen när jag är klar med tentan kommer han hit permanent, eller jag och Pia kommer nog ha delad vårdnad på han om allt går som det ska. ;) Har saknat han en massa, men lite orolig är jag hur jag ska palla med allt själv. Tid är något jag inte har precis för mycket av just för tillfället.
Tyra verkar ha glömt bort sin fyrbenta bror, eller kanske inte helt... Häromdagen när hon satte sej i bilen sa hon bara appropå ingenting; Hundens plats dääär, och pekade i skuffen. När jag frågade om Benz skulle sitta där så mmm:a hon och nickade. Sen när vi väl hämtade Benz verkade hon inte alls känna igen han. Hunden hette han, och lite osäker var hon till en början, men sen släppte det, men Hunden, det fick han oftast heta ändå.
Det är tråkigt det där, hur fort dom glömmer när dom är så där små. Väldigt fort!

Kvällsvälling i vagnen ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

Ja du det var på tiden ;) Ska inte säga nå är kass själv att uppdatera, känns som att man har annat som kommer före och sen i slutet glömmer man bort.



Men alltid lika roligt med en uppdate. Skönt att få hem benz igen =)

2011-05-20 @ 19:22:27
URL: http://varatlillamirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0