Kalas-tajm.

Damen min är inne i en period av "kan jävl" och "min, jag, Tyjas". Och hon är ju som många vet fruktansvärt tjurskallig (iiingen aning om var det kommer ifrån? ;))

Hursomhelst så skulle vi iväg och fira favvo-Snåuf igår och Tyra skulle ta på sej sina kalas kläder. När jag plockade fram blöjan hon skulle ha så skakade hon bara på huvudet, "tjosoj" skulle hon ha och givetvis gick detta inte att förhandlas bort. Ok, tänkte jag och kastade ner ett par extra byxor i väskan innan vi gick.
På kalaset satt hon snällt och käkade alla dess olika kakor och fruktsallad och var hur nöjd som helst. Drack en hel Mer gjorde hon också. Sen när jag tyckte det började lukta lite prutt fråga jag om hon bajsat och behöver en ny blöja. Näe, sa hon bara och kolla på mej lite finurligt. Shit var min enda tanke. Ungen har ju ingen blöja.

Nu slutade allt himla bra med besök på muggen och inget spill i byxorna. Min fina, duktiga stortjej! :)

Men jag tror mamman måste börja ha lite mer koll. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0