Starten på 2011.


Älskade unge, vad skulle jag göra utan dej?


Livet rullar på. Vissa dagar bättre än andra. Mycket jag hade velat skriva här, men det tänker jag inte.



Nu är det iallafall tentavecka, på lördag är det dags att skriva igen. Givetvis är Tyra sjuk och jag måste vara hemma med henne då ingen annan kan, och det går ut över studierna... Får se hur det går helt enkelt!

Jag och morsan har börjat vårat nya liv, utan kolhydrater, än så länge gå det bra. Har bestämt mej för att hålla mej till promenader just nu, då det känns som att tiden och orken inte räcker till riktigt för träning.


Kommentarer
Postat av: Becca

Söt Tyra <3 hon börja bli så stor nu =)

2011-01-16 @ 11:21:54
URL: http://varatlillamirakel.blogg.se/
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Förstår att det känns jobbigt! Men han kommer få det toppen och jag hoppas att det kommer fungera! :) Och du vet att när/om du kan ta tillbaka honom så är det ju inget snack om saken och du får ju komma och hälsa på! :D

2011-01-16 @ 19:59:16
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0