Mitt fyrbenta ♥

Nu är det bestämt, Benz flyttar till Pia och hennes lilla familj i slutet på månaden på prov!

Nu har han ju varit i Boden i dryga två månader, och agerat hund-substitut för Monikas hund Hilda, som är på BB och föder puppies, så han har ju ändå varit borta, men nu känns det som att det är som... på rikt.

Det känns som konstigt och känslorna är klart blandade. Jättekul att dom vill prova ta honom, tror inte en sekund att han skulle ha det dåligt där, tvärt om! Dom är en aktiv familj, som vet vad det handlar om, då deras hund Molly är av samma ras, och dom är jätteduktiga med hundar! Och säkerligen kommer han smälta deras hjärta likt ett isblock på savannen, och dom kommer älska honom lika mycket som jag.
Men samtidigt så svider det ju i hjärtat.

Min själsfrände. Mannen i mitt liv som alltid troget stått där vid min sida i vått och torrt.


 

Himla tur är det ju att dom bor så nära och vi ändå brukar umgås, så jag kommer ju träffa mitt <3 ofta. :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, tråkigt att höra. Men samtidigt är jag övertygad om att han kommer få det så bra hos Pia & Molly m. familj :) Det är ju ett jättestort plus att du ändå kan träffa honom ofta. :)

2011-01-17 @ 17:51:23
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0