Long time, no see.

Känns som att dom senaste två veckorna flygit förbi och jag har fått massor gjort.

Har hunnit ner till storstaden
och hälsat på syrran, sett hennes nya lya, fyndat massa kläder och sen körde vi upp hennes bil. Himla skönt var det att dra iväg på en liten vända och komma ifrån ett tag. Kändes som att det behövdes för att få tankarna på annat, om inte för en liten stund.

Benz har boat in sej i sitt nya hem, allt har gått jättebra! Molly (Pias hund) var väl lite sur i början, men snabbt verkar dom ha vant sej vid varann! :)

(Stulen från Pias facebook)

Var och hälsade på och promenerade med dom i början av veckan, är så bra att dom bor nära så man kan åka och hälsa på ofta! Givetvis så sved det i hjärtat då jag stod vid dörren och skulle gå och Benz kollade med sina stora fina ledsna ögon som sa ungefär "Vaaa ska du lämna mej igen?"
Men som tur är så vet jag ju att han har det hur bra som helst, och att han nog glömmer det rätt fort när jag gått. :)

Nya fälgar till RCRen köpte jag i veckan:


Nu fattas bara däck till dessa och SOMMAR!

Förra helgen hamnade jag på Kultan och såg Norrbotterns järn 2.0 (tror jag dom hette?) med Joel. Sen bar det av mot All Star och några öl, blev dock en tidig kväll, då jag inte var sugen på att vara bakis när lillsnuttan var hemma.

Tyras utveckling hänger man knappt med i längre, hon pratar massor, och har börjat få ihop små meningar, hon räknar (även om siffrorna inte alltid kommer i rätt följd) och hon sjunger hela sånger.
Häromdagen när jag hämtade henne från dagis kom hon farandes på en sån där liten kälke som är som en liten spark, med ena benet på meden och sparkade fart med andra.
Imorse när vi skulle på dagis la jag fram overallen på hallgolvet och gick iväg en sväng, när jag kom tillbaka hade hon tagit på sej overallen själv! Lite problem med att få fötterna i skorna hade hon, men på var den.
Min lilla tjej börjar bli stor!







Och givetvis, har det varit massa häng med syrran nu när hon varit upp! :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Moster lillasyster

Och mysigt var det vill jag lova! :) Både att vara uppe och att du kom ner en sväng. Ser fram emot ditt och Tyras besök senare :D PÖSS!

2011-02-04 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0