Veckan bara sprang iväg.

Denna vecka har verkligen tidsbristen varit påtaglig. Alltså. Ge mej mer tid, dygnet fler timmar, tack!

Syrran har ju varit här hela veckan (och är kvar än i lule för den delen) så vi har lallat på och grejat, så gott det går, då det känns som att skolan håller på att ta över livet totalt, och stressen över att jag inte förstår ett skit av något än.
Tur att systeryster varit här och hjälpt till med lillpluttis!


Tyra och Marléne på färjan i El Stockholmo i somras.

Hon var så söt då hon vaknade i måndags och hittade syrran på en madrass i vardagsrummet. Dörren var stängd så hon stod länge och tittade in genom glaset, lite småblyg men himla nyfiken. Snabbt släppte dock blygheten och hon härjade på med syrran som vanligt.
Veckan har sprungit ifrån så snabbt, insåg idag att det är fredag imorgon, och då drar vi upp till Finland jag, Tyra, Benz och syrran. Agge åker lite snett neråt till Lycksele och hälsar på och hjälper en kompis med någon så trevligt som renstyckning som jag förstod det?!

På tal om att tiden går fort, så fick syrran veta att hon ska på läkarbesök, som hon kunde boka in till på tisdag, så hon blir kvar två dagar längre. Inte sörjer då vi iallafall! ;)


Jag och syster i somras.


Kommentarer
Postat av: Livan

Men shit va olika ni var er.. haha

2010-09-17 @ 09:28:05
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0