Febrigt.

Igår drog jag iväg karln på suprise-trip, bilbingo i Måttsund stod på schemat. Tyra skulle vara hos mormor sin medans vi fick lite egentid.
Dock var jag tvungen att sabba suprisen, då jag kom på att jag skulle knalla iväg till morsan istället för att vänta på att A tvättat klart min bil (tack sweete) och vi kunde åka tillsammans. Givetvis kom jag ju på att jag glömt dutt-pennorna hemma (jepp, vi äger sånna, vi är ju pensionärer!) och dom kan man ju inte vara utan, så var tvungen att be honom att ta med dom, tror han fattade då vad som var på gång, då bilen prompt skulle vara ren också.. ;)
Som vanligt hade det gått hur bra som helst hemma hos mamma, men dock märkte jag att pluttisen börjat bli lite varm och var allmänt hängig. Tänkte (hoppades på) att det bara var av utmattning efter en spännande dag hos mommo.

Liten febersnutt.


Febern bekräftades dock i natt, då hon var kokhet och yrade och sov dåligt. Lilla skrutt! Bara stanna hemma helt enkelt och försöka plugga lite då hon sov. Gjorde jag det? Näe. Somnade då hon vaknade till och jag gick och tröstade henne. Typiskt.
Fattar dock inte hur hon orkat idag, då hon farit runt som en virvelvind här hemma, trots feber på 38,5 då jag kollat..?!

Men, nu ska jag ta mej i kragen och försöka ta mej igenom den helt fantastiskt tråkiga och ointressanta boken om Organisationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0