Sweet.

Vi knallade då ut med Pia med hundar och barn. Och det var helt galet varmt, kanske lite värmebölja till och med..? ;)

Hundarna släpptes och fick nosa på varann och Benz härjade lös, Molly surade lite åt han, men inte så farligt mycket (hade i ärlighetens namn trott att det skulle gå lite sämre och att man kanske till och med skulle få gå mellan lite gruff, men icket!) där ser man vad fel man kan ha. Tur att jag övertalade dej, Pia! ;) Det var på tiden!

På väg hem stannade vi till i en lekpark på Edefors och lät barnen leka dom med ett tag, då Tyra inte verkade lida så hårt av sin sjukdom, som verkar vara förbi nu, tempade igen och febern är borta.
Dock var hon trött då vi kom in, åt lite snabbt och somnade (!) på skötbordet innan jag hann lägga henne i sängen, så helt frisk kanske hon inte är.. Man vet ju själv att det tar ett tag innan man är helt pigg igen efter feber.

Nu ska jag sätta mej och fortsätta på Organisationer..., yeeey.

Kommentarer
Postat av: Livan

Haha, jo han är helt galen den här ungen. Vi får ses snart igen Linda för jag tror också att det var längesen.

2010-09-09 @ 18:32:00
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0