Plötsligt händer det!

Bilen min är i stort behov av en rejäl omvårdnad, dvs service. Det har den varit sen jag köpte den typ, men jag har haft varken ork, tid eller pengar till att byta alla dessa nödvändiga oljor och filter som behövs.
Sen är den även utan motorvärmare, så väntade mej även en väldig hög soppa-räkning samt snorkall bil hela vintern.

Men, då när jag höll på att plocka bort efter orkanen Tyra nu på kvällen, så ringde min telefon. Det var pappa, som bad mej köpa ett filter till växellådan, samt ett motorvärmar-kit. För om jag hade lust att låna bilen till honom om två veckor, så skulle alla dessa oljor och filter bli bytt, samt att han skulle sätta i motorvärmare!!
Snacka om lyckan är total!
Och, han står för resten av allla filter, samt alla oljor!

Pappa är bäst!!

Kommentarer
Postat av: Moster Lillasyster

Fan vad nice! Ska han köra upp den till sin kompis eller? Själv måste jag gå och sova, arbete imorgon och sen direkt in till stan och äta med kollegorna! :D

2010-09-25 @ 00:28:06
Postat av: Anonym

Hej! Ja jag vet tiden går sjukt fort. :) Jag har inte hunnit i helgen, kan vi inte ses nån kväll i veckan om det passar dig.

2010-09-26 @ 23:37:25
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0