Plötsligt häder det.

Idag bestämde vi middag hos farsan i byn, så jag skulle få tid till att tvätta min bil, vilket verkligen behövdes! Då jag låg i soffan och degade, proppmätt, och drog ut på biltvätten, fick jag sms. Huovinen undrade om jag visste av någon som behövde fälgar.

Jo jag. Har velat hela sommaren om jag ska ha nya, eller om jag bara ska ha nya bredare däck. Men det är fel ET på kromisarna, då då suttit på mercan, så bättre med nya fälgar.. men jag gillar ju dom osv.. har jag hållit på.

Hursomhelst, ville han byta jämnt. Fint, it's a deal. Och hippsvips hade jag nya fälgar på bilen. Med bredare däck. Måste dock ändå köpa nya däck fram då dom är för smala... Meeeen inte hela världen, billigare med bara två nya än fyra.

Och nej, bilen blev inte nå renare. Men rena fälgar har jag iallafall! ;)


Bye bye mina trotjänare.

 

Någon bild på dom nya har jag inte, men det kommer, när bilen är ren... ;)


Kommentarer
Postat av: Livan

Ja veeet, Men jag kör Detox i minst en vecka. Förhoppningsvis 2 och möjligtvis i 4.. men det känns långt bort med 4 veckor detox

2010-09-02 @ 20:44:26
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Livan

Jo det kan vi göra. Sen vet vi ju inte än hur länge vi håller på. Robin verkar vara rätt beredd på att bara hålla på i en vecka. Och jag ids fan inte hålla på själv.

2010-09-02 @ 21:18:01
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Em

Jaamen det är väl det jag med kommer göra antar jag, ska köra slut på morotsburkarna först. :P Om man skulle göra ihop egna... :)

2010-09-02 @ 21:23:11
URL: http://emsdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0