Long time, no see.

Hela dagen hemma idag.

Fick pluggpaus då <Johanna>, en gammal kompis från förr var och hälsade på, kul att ses igen, tror det måste vara typ 6-7 år sen vi satt på Sunderby folkhögskola och diskuterade hurvida det hette plättar eller pannkaka. Pillade löshår som lossnat, julpyntade och massa andra hemskt väsentliga saker. Plugga, det gjorde vi väl också ibland. Men inte så ofta. Behövdes heller inte för den delen då det kändes mer som ett vuxendagis än skola.

Hursomhelst så hade hon hade massa spännande saker att berätta, om sin Italien flytt! Och jag önskar er all lycka i ert hem och nya land! :)


På tal om skola, så kan jag ju lätt påpeka att Sunderbyn var verkligen kindergarden om man jämför med dessa universitetsstudier. Dom kommer göra mej gråhårig.

Men, jag ska kämpa vidare, hålla modet uppe och fixa det här!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om allt i livet vore som sunderby särskola så skulle inte livet vara nån svår match...jag tror (högre) studier och nya utmanande jobb alltid kommer innebära en del ångest! På gott och ont, ta dig genom ångesten och du växer lite för varje gång! Du klarar det. Go with the flow...bara häng med...he går! /Evve

2010-09-23 @ 21:10:27
Postat av: Moster Lillasyster

Klart du klarar det! Börjar nog ge med sig lite snart ska du se. Annars har du ju iaf öronproppar ;)

Pussa på min bäbis från moster!

2010-09-23 @ 22:32:15
Postat av: mamma

älskade ungen min - det går vägen..på nåt sätt, är med dej!

2010-09-24 @ 00:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0